...
Mannenpage
  • Sport
  • Films & Series
  • Lifestyle
    • Automotive
    • Entertainment
    • Geld & Carrière
    • Nieuws
    • Tips
    • Videos
    • Wannahaves
  • Woman
  • Webshop
  • Over ons
    • Privacy beleid / GDPR / Vrijwaring
    • Contact ons
    • Partnerpagina
No Result
View All Result
Mannenpage
  • Sport
  • Films & Series
  • Lifestyle
    • Automotive
    • Entertainment
    • Geld & Carrière
    • Nieuws
    • Tips
    • Videos
    • Wannahaves
  • Woman
  • Webshop
  • Over ons
    • Privacy beleid / GDPR / Vrijwaring
    • Contact ons
    • Partnerpagina
No Result
View All Result
Mannenpage
No Result
View All Result
Home Entertainment

VIDEO: Jongeman nam het aanvinken van ‘meenemen’ wel iets te serieus bij McDonalds in Utrecht

In de wereld van fastfood reuzen en vette hamburgers die schreeuwen om aandacht, is er één naam die de harten van miljoenen heeft veroverd – McDonald’s! Ja, die gele bogen die je van een kilometer afstand al ruikt. Maar wacht even, heb je gehoord van de recente McDonald’s gekte die Utrecht Centraal in zijn greep houdt? Als je dacht dat alleen de Big Macs ‘supersized’ waren, wacht dan maar tot je deze bizarre video hebt gezien die de social media-wereld op zijn kop zet.

McDonalds

Happy Meal te weinig? Dan neem je het logo toch gewoon mee

Dus, stel je voor, je bent druk bezig met het vermijden van oogcontact met de haastige zakenlui en de vermoeide toeristen op Utrecht Centraal, wanneer plotseling, als een waanzinnige visie uit een fastfood droom, een jongen voorbij loopt met het McDonald’s logo in zijn handen. Ja, je leest het goed – het logo zelf! Alsof het zijn eigen happy meal is die een wandelingetje maakt.

LEES OOK:  VIDEO: Onbekende dame in nachtjapon doet open voor prijs Miljoenenjacht

Nu vraag je je misschien af hoe dit in hemelsnaam mogelijk is. Nou, volgens de geruchten heeft deze jonge rebel simpelweg “meenemen” aangevinkt in plaats van “hier opeten” bij zijn laatste McDonald’s bestelling. Misschien heeft hij gewoon besloten dat zijn portie frietjes wat frisse lucht nodig had, of misschien was het een geval van spontane fastfood-romantiek. Hoe dan ook, het lijkt erop dat het McDonald’s logo nu zijn eigen reisverhaal aan het schrijven is, waarin Utrecht Centraal zijn eerste hoofdstuk is.

Terwijl het nieuws van deze onwaarschijnlijke wandeling zich als een lopend vuurtje verspreidt over social media, kun je er zeker van zijn dat er overal ter wereld mensen zijn die grinniken en zich afvragen of het tijd is voor de rest van de letters van het logo om ook op avontuur te gaan. Misschien kunnen we binnenkort een verloren ‘M’ in de Amazone zien of een dartelende ‘c’ in de Caribische zee. Wie weet? Bekijk de video op de volgende pagina!

Volgende Pagina >> Volgende >>

Categoriën

  • Entertainment
  • Nieuws
  • Automotive
  • Sport
  • Lifestyle
  • Woman
  • Geld & Carrière
  • Tips

Contact

  • Over ons
  • Privacy & Cookies beleid
  • Contact ons
  • Webshop
  • Advertentie-instellingen
  • Over ons
  • Privacy & Cookies beleid
  • Contact ons
  • Webshop
  • Advertentie-instellingen

© 2023 - Alle rechten voorbehouden Mannenpage

No Result
View All Result
  • Sport
  • Films & Series
  • Lifestyle
    • Automotive
    • Entertainment
    • Geld & Carrière
    • Nieuws
    • Tips
    • Videos
    • Wannahaves
  • Woman
  • Webshop
  • Over ons
    • Privacy beleid / GDPR / Vrijwaring
    • Contact ons
    • Partnerpagina

© 2023 - Alle rechten voorbehouden Mannenpage