Dat is in ieder geval hoe Sylvana deze foto zelf verwoord heeft op Instagram. Dan kunnen wij niets anders doen dan de dubbelzinnige opmerking toe te voegen aan onze titel. Een inkijkje in haar leven dus. Wanneer volgt dat inkijkje? Tot nu toe zien wij alleen nog een inkijkje in het jurkje.
Sylvana heeft een bijzonder aantrekkelijke uitstraling, mede door haar uitdagende blik die menig man in Nederland weet te verleiden. Ze heeft het talent om mannen met groot gemak aan haar te binden, als ze zou willen natuurlijk. In de comments van de de onderstaande foto wordt Syl dan ook veel in verband gebracht met Tatjana als Kees Flodder. Wij zien de overeenkomsten wel.
Sylvana heeft verschillende sponsorovereenkomsten weten te sluiten, maar haar voorkeur gaat uit naar het gebruiken van haar invloed om belangrijke zaken te ondersteunen. Met meer dan 350.000 volgers op Instagram werkt ze samen met verschillende merken, zoals Hunkemöller, NA-KD en L’Oréal Paris en heeft ze haar eigen modecollectie genaamd “Sylvana by House of Articles”. Naast haar werk als presentator en influencer zet Sylvana zich ook in voor diverse goede doelen. Zo is ze ambassadeur van de Hartstichting en strijdt ze voor meer bewustzijn over hart- en vaatziekten bij vrouwen. Ze moedigt mannen aan om regelmatig medisch onderzoek te ondergaan en deelt openlijk haar eigen medische ervaringen.
Wat ons betreft een vrouw waar menig ‘influencer’ een voorbeeld aan mag nemen.
Check de foto op de volgende pagina!