Sinds de oprichting van het merk Closet van Val is er veel veranderd voor de ondernemer uit Amstelveen. Wat begon als een hobby en een passie voor mode, groeide uit tot een goedlopend bedrijf met een grote schare fans en klanten die houden van de unieke stijl van Val’s kleding. Maar Val was niet tevreden met het succes dat ze tot nu toe had behaald – ze wilde meer.
Closet van Val investeert niet alleen in kleding
Met de steun van haar partner begon Val te investeren in vastgoed en onroerend goed. Ze zag dit als een kans om haar bedrijf te laten groeien en tegelijkertijd een solide investering te doen voor haar gezin. Na enkele slimme investeringen begon het bedrijf van Val steeds meer te bloeien, en ze was in staat om haar klanten een nog breder scala aan kledingstukken aan te bieden.
Maar Val was niet tevreden met het feit dat ze alleen kleding voor volwassenen verkocht. Ze wilde dat haar kledinglijn beschikbaar was voor iedereen, ongeacht hun leeftijd of maat. Daarom begon ze met het ontwerpen van kledingstukken voor kinderen, en al snel waren haar schattige en stijlvolle outfits voor kinderen een groot succes. Zou Closet van Val Sylvie Meis ook voorzien hebben van dit bunny-pakje?
Naarmate het bedrijf van Val groeide en evolueerde, bleef ze haar focus houden op het leveren van kwaliteitskleding en een uitstekende klantenservice. Ze realiseerde zich dat het misschien wel tijd was voor een nieuwe stap, een pop-upwinkel met een geweldige winkelervaring, dat leek Closet van Val (of ook wel Valerie) wel wat. Zou het haar lukken? Wij houden de onderneemster nauwlettend in de gaten. En dan hebben we het vooral over haar Instagram pagina!
Bekijk de leukste foto’s Valerie op de volgende pagina!