Social media liefhebbers en boodschappenverzamelaars! Vandaag duiken we in het sprankelende leven van de enige echte Jade Anna, de 18-jarige YouTube-sensatie met bijna een miljoen volgers op Instagram. Terwijl de meesten van ons zich afvragen hoe ze in vredesnaam hun boodschappenrekening kunnen verlagen, schiet Jade zonder zorgen euro’s uit de hippe handtas van het internet.
Jade Anna wordt rijk van social media
We kennen allemaal de verhalen van sociale media-supersterren die bergen geld verdienen dankzij hun enorme fanbase. En Jade is geen uitzondering. Met haar YouTube-kanaal dat al sinds 2015 bestaat, heeft ze de wereld veroverd met make-up tutorials, lifestyle video’s en reisvlogs. Haar Instagramaccount, met bijna één miljoen trouwe volgers, heeft haar de sleutel tot succes gegeven. Maar wat heeft dat te maken met boodschappen doen, hoor ik je vragen? Nou, maak je geen zorgen, we komen daar zo op terug!
In 2021 betrad Jade Anna de romantische wereld van de YouTuber Gio Latooy, maar helaas was het liefdesavontuur niet van lange duur en eindigde het in december 2022. Maar de gebroken harten hebben haar niet gestopt om haar dromen na te jagen. Jade Anna heeft haar focus altijd op haar carrière gehouden en is klaar om de wereld te veroveren, een Instagramfoto per keer.
Boodschappen in de hoofdrol
Laten we ons nu richten op het hoogtepunt van dit avontuur – Jade Anna’s uitgaven aan boodschappen. Het bedrijf Closetvanval, dat bekende influencers zocht met maat 34, 36 of 38 op TikTok, zag het potentieel van Jade Anna’s grote bereik en besloot een beroep te doen op haar talent. Ze onthulden dat mevrouw van Vliet maar liefst 6.000 euro per post vroeg! Ongelooflijk, toch? Het lijkt erop dat de boodschappenkar van Jade net zo vol zit als haar bankrekening.
Bekijk de video van Jade Anna op de volgende pagina!